SSS

Sıkça Sorulan Sorular

  Stokta olmayan ürünlerin teslimi ne kadar sürede yapılabilir?

Stokta olmayan bir ürünü sipariş ettiğinizde, size teslim süresi 48 saat içinde bildirilecektir. Bu süre minimum 2 gün maksimum 30 gündür. Size bildirilen teslim süresini kabul etmemeniz halinde paranız iade edilecek ve siparişiniz iptal edilecektir. Belirtilen süreyi kabul etmeniz halinde siparişiniz işleme alınacaktır. hirdavatalalim.com.tr teslim süresine kadar oluşabilecek fiyat değişikliklerini ( K.D.V. oranında oluşan değişiklikler hariç ) müşteriye yansıtmayacağını garanti eder.

  Stokta bulunan ürünler için teslim süresi kaç gündür?

Stokta mevcut bulunan ürünler Cumartesi ve Pazar günleri hariç 24 saat içinde nakliye firmasına verilir. Doğal afet, savaş, yangın, terör resmi tatil vb. olağanüstü durumlarda teslimat süresi değişkendir.

  Şehiriçi ve Şehirdışı siparişlerde nakliye süreleri ne kadar farklılık gösterir?

Şehir içi ve Şehir dışı siparişlerin şirketimizden nakliye firmasına teslim edilmesine kadar olan aşama ve süreçler yukarıdaki maddelerde açıklanmıştır. Nakliye firması siparişinizi bizden teslim aldıktan sonra bölgesel dağıtıma başlar bu sebepten ötürü siparişlerinizin ne kadar sürede sizlere teslim olacağını öğrenebilmek için kargo takip numaranızı kullanarak https://www.yurticikargo.com.tr adresine yada Yurtiçi Kargo firmasına başvurunuz. Aksi bir durumla karşılaşmanız halinde lütfen vakit kaybetmeden Müşteri Temsilcilerimizle iletişime geçiniz.

  Siparişim hangi nakliye şirketiyle teslim edilecek?

Teslimatlarımız 99 desi altı ürünler Yurtiçi Kargo ile 99 desi üzeri ürünler Ambar gerçekleştirilmektedir. Fakat özel durumunda nakliye ücretinin alıcı tarafından karşılanması şartıyla müşterimizin, istemiş olduğu nakliye firması ile teslimat yaptırabilme şansı vardır.

  Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi üyelik bilgilerinizi kullanarak sisteme girdikten sonra Siparişlerim linkine tıklayarak takip edebilirsiniz.

  Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi, imzanızı ibraz ederek teslim alabilirsiniz. Lütfen ürününüzü teslim alırken ürün ambalajını açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz. Eğer aksi bir durum ile karşılaşırsanız lütfen nakliye firması yetkilisi ile birlikte tutanak hazırlayıp ilgili belgeyi tarafımıza mail yada fax ile gönderiniz.

 

  Teslimat anında adreste kimse bulunamazsa ne olacak?

Nakliye sorumlusu size nakliye şirketinin telefon numarasını içeren bir haber formu bırakacaktır. Haber formunun bırakılmasını takip eden 3 iş günü içinde nakliye şirketini arayıp bilgi almanız gerekmektedir.

  Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişiyi değiştirebilir miyim?

Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişi değiştirilemez.

  Sipariş verdikten sonra teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Güvenlik nedeniyle banka onayını almış bir siparişin teslimat adresinin değiştirilmesi mümkün değildir. Eğer onaylanmış bir siparişse, siparişinizi iptal ettirip yeni bir sipariş vermeniz gerekmektedir.

  Teslimatta gecikme olduğunda ne yapmalıyım?

Üyelik bilgileriniz ile sisteme giriş yaptıktan sonra Siparişlerim linkine tıklayarak sipariş durumunuzu kontrol ediniz. Eğer siparişinizin teslim edilme süresi 7 iş gününü geçtiyse, (+90) 216 526 07 11 (pbx) numaraları telefondan müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçiniz.

  Dağıtım ağınız tüm Türkiye'yi kapsıyor mu?

Hirdavatalalim.com.tr'den tüm Türkiye'ye teslim edilmek üzere sipariş verebilirsiniz.

 

  Yurt dışına sipariş verebilir miyim?

Şu anda sadece Türkiye Cumhuriyeti sınırları dahilinde sipariş alınmaktadır.

 

 

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.